Philips Speed-XL HQ8150/16

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Speed-XL HQ8150/16 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

jers 13-02-2009
Geschreven voor: Philips Speed-XL HQ8150/16

prima apparaat en lekker stil ook. Laat zich makkelijk schoonmaken en heeft een goede opvang van de haren.
scheer resultaat is prima met de 3 roterende mesjes per kop, ook nadat de haren al een paar dagen niet zijn geschoren. Over de degelijkheid valt nog niks te zeggen, ik heb hem pas een week.

Cobus 25-07-2008
Geschreven voor: Philips Speed-XL HQ8150/16

Prima apparaat. Altijd met mes geschoren, maar dit komt toch aardig in de buurt. Zeker als je het gezicht met een paar druppels scheerolie insmeert is het scheerresultaat uitstekend, en daar gaat het toch om.

dundikke 06-03-2008
Geschreven voor: Philips Speed-XL HQ8150/16

Prima apparaat. Niet te veel overbodige functies. Gewoon snel opladen en lang scheren. Makkelijk onder de kraan afspoelen en klaar. Heb hem vorige week voor het eerst sinds januari opgeladen. Maar natuurlijk niet zo glad als met het mes.

wallie3 05-01-2008
Geschreven voor: Philips Speed-XL HQ8150/16

Het apparaat scheert perfect.
Lekker snel opgeladen.
Ook handig is dat het afspoelbaar is onder de kraan.

Enkel het bevestigingsmechanische vabn de scheermesjes in de scheerkop laat nogal snel los bij het schoonmaken, Hierdoor moet ik mogal al eens overal de onderdelen bij elkaar zoeken. (vandaar een 6 degelijkheid)